풍경이 있는 음악

Sea of heartbreak / Poco

연이♥ 2007. 9. 14. 15:23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

미륵산 심곡사 가는 길...봄 그리고 가을 

 

 

 

 

The lights in the harbor
don't shine for me
I'm like a lost ship lost on the sea

저 항구의 불빛은
나를 위해 빛나는 게 아닙니다
나는 표류하는 배와 같습니다

This Sea of Heartbreak
Lost love and loneliness
Memories of your caress, so divine
I wish that you were mine again
My dear, I'm on the sea of tears
Sea of Heartbreak

사랑을 잃은 외로움에
이 상심의 바다에서 말입니다
당신의 손길, 너무도 소중한 추억입니다
다시 나의 사랑이 되어 주세요
나는 눈물의 바다를
상심의 바다를 헤매고 있습니다

Now how did I lose you
Wheredid I fail
Why did you leave me always to sail

어떻게 당신을 떠나 보내게 됐을까요
내가 뭘 잘못했나요
왜 나를 끝없이 헤매도록 남겨두고 갔나요

This Sea of Heartbreak
Lost love and loneliness
Memories of your caress, so divine
I wish that you were mine again
My dear I'm on the sea of tears
Sea of Heartbreak

사랑을 잃은 외로움에
이 상심의 바다에서 말입니다
당신의 손길, 너무도 소중한 추억입니다
다시 나의 사랑이 되어 주세요
나는 눈물의 바다를
상심의 바다를 헤매고 있습니다

Oh what I'd give to sail back to shore
Back to your arms once more
다시 항구로 돌아오려면, 다시 한번

So come to my rescue
Come here to me
Take me and keep me
away from the sea

당신의 품에 안기려면 어떻게 해야 할까요
어서 와서 나를 구해 주세요
내게 돌아와 주세요
이 바다에서 나를 데려다
당신의 사람의 되게 해주세요

This Sea of Heartbreak
Lost love and loneliness
Memories of your caress, so divine
I wish that you were mine again
My dear I'm on the sea of tears
Sea of Heartbreak

사랑을 잃은 외로움에
이 상심의 바다에서 말입니다
당신의 손길, 너무도 소중한 추억입니다
다시 나의 사랑이 되어 주세요
나는 눈물의 바다를
상심의 바다를 헤매고 있습니다

On the sea of heartbreak
I'm drowning in sea of heartache
상심의 바다로...
난 상심의 바다에 빠져 가고 있습니다

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'풍경이 있는 음악' 카테고리의 다른 글

지난 가을은 아름다웠네...  (0) 2007.11.30
어느 가을날  (0) 2007.10.21
산당화  (0) 2007.10.12
아무래도...  (0) 2007.10.07
August October(여름과 가을사이)/ Bee Gees  (0) 2007.09.13